pitevní protokoly

Pitevní protokol: MaxiMag + B6 50tbl. (Zdrovit)

Hořčík. Kdo by ho v dnešní době měl dostatek. Uvádí se, že více jak 80% populace chybí. A tak není divu, že se této příležitosti chytla “big pharma”, ale i výrobci potravinových doplňků. A někteří z nich dokonce investovali velké peníze do televizní reklamy, aby prodej toho JEJICH hořčíku. A protože “není hořčík jako hořčík”, podívejme se na zoubek jedné konkrétní značce, která se v poslední době na televizních obrazovkách objevovala nejčastěji. 

Kategorie: 

Alpro - vitalita z přírody?

Všimli jste si reklamní aktivity značky Alpro s hlavním sloganem "Vitalita z přírody"? Já ano. A protože Alpro již nějaký ten pátek patří do skupiny značek Danone, od které se nedá očekávat nic jiného, než potraviny podřadné kvality, podíval jsem se na zoubek i rostlinným mlékům značky Alpro, především pak mléku, které si sám pravidelně připravuji - tomu mandlovému.

 

 

Kategorie: 

Pitevní protokol: M&M's čokoláda 47,9g

Poznámka: Původně jsem chtěl v rámci pitevního protokolu spojit dvě recenze v jednu, ale nakonec jsem se rozhodl část věnující se Skittles nechat na příští týden. Úvod jsem nechal nezměněný a bude se tak opakovat i v pokračování ;-)

Kategorie: 

Pitevní protokol: Olma Revital

Chia semínka právem patří mezi jednu ze superpotravin a díky obsahu Omega-3 mastných kyselin a nerozpustné vlákniny i mezi potraviny budoucnosti. Obojího se nám totiž ve stravě nedostává. Ještě před pár lety chia semínka skoro nikdo neznal a těch pár dovozců drželo ceny nahoře. Dnes již o nich slyšel snad každý, počet dovozců se výrazně zvýšil a tak dnes nejsou výjimkou ceny kolem 150 Kč za 1 kilogram.

Kategorie: 

Pitevní protokol: Kubík sušenky

Také jste zaznamenali reklamní masírku s přítulným medvídkem, který “napekl sušenky z darů své zahrady”? Pak jste možná také prošli desítky obchodů, abyste svému dítku splnili jeho přání tuto lahůdku ochutnat. Stejně jako já. Firma Maspex, mající v portfoliu mimo sortiment Kubíka (džusy, ovocné kapsičky, sušenky, Waterr) i džusy Relax evidentně naráží u nákupčích v řetězcích na neohrozitelnou pozici sortimentu firmy Mondelez (dříve Nestlé), na nějž sušenkami Kubík přímo útočí.

Kategorie: 

Nestlé Fitness - o 30% méně cukru

Neodolal jsem. Když jsem reklamu na novou recepturu snídaňových cereálií Nestlé Fitness viděl poprvé, řekl jsem si, že ji budu ignorovat. Za tento pitevní protokol mohou marketéři Nestlé a jejich nehorázná schopnost lhát o produktech, které propagují…

 

 

Složení

Kategorie: 

Pitevní protokol: Müller Riso 150 g (různé příchutě)

Tvrzení:

"Mléčná rýže Riso je ideální svačinkou, která zažene Váš hlad. Připravená je z kvalitního mléka, Müllerovy rýže typu Balila a doplněná o ovocné nebo dezertní příchutě. Pochutnejte si kdykoliv a kdekoliv na super svačince Riso!"

Zdroj: Müller Milch

 

Kategorie: 

Pitevní protokol - Bebe Brumík podruhé

Opět nás zaujala jedna novější reklama cílená hlavně na děti. Naši “přátelé” z Kraft Foods se snažili a přišli s další “vychytávkou”. Když už je dobrota plná čerstvého mléka víc než obehraná, přichází firma s novinkou, která má vzbuzovat nejen pocit zdravé pochoutky ale i to, že firma na zdraví našich dětí myslela.

Které z dětí by odolalo roztomilému kreslenému medvídkovi, který sbírá zdravé ovoce a mile říká: “Na zahrádce do košíku dám jablíčka a jahůdky, v lese zase ostružiny a dobroučké borůvky. Ochutnejte novinku Brumík a lesní ovoce.”  

 

Kategorie: 

Stránky