pitevní protokol

Pitevní protokol: MaxiMag + B6 50tbl. (Zdrovit)

Hořčík. Kdo by ho v dnešní době měl dostatek. Uvádí se, že více jak 80% populace chybí. A tak není divu, že se této příležitosti chytla “big pharma”, ale i výrobci potravinových doplňků. A někteří z nich dokonce investovali velké peníze do televizní reklamy, aby prodej toho JEJICH hořčíku. A protože “není hořčík jako hořčík”, podívejme se na zoubek jedné konkrétní značce, která se v poslední době na televizních obrazovkách objevovala nejčastěji. 

Kategorie: 

Pitevní protokol - "pacholíčci"

 

Je to možná divné, ale při hledání společného názvu pro náš dnešní “pitevní protokol” mně naběhl název z dětství - Pacholíček. Vzhledem k tomu, že nyní se už na trhu tento název neobjevuje, dovolím si ho použít jako nadřazený pro výrobky podobného typu. Pokud se tento název někde lokálně používá, omlouvám se za využití :-)

Kategorie: 

Pitevní protokol - Bebe Brumík 30g (Kraft Foods CR s.r.o.)

 

Brumíci (30g) v kostce:
energetická hodnota: 120kcal
bílkoviny: 1,8g (4%)
sacharidy: 17,5g (7%)
z toho cukry: 9,9g (11%)
tuky: 4,7g (7%)
z toho nasycené tuky: 1,3g (6%)
vláknina: 0,4g (2%)
sodík: 0,108g (5%)
vápník: 51mg (6%) 

Kategorie: 

Pitevní protokol - Rama s máslem

 

To, že nás reklamy všeho druhu a všech formátů ovlivňují (vědomě i podvědomě) je fakt, se kterým se musíme smířit. Pokud by to neplatilo, velké korporace by neutrácely miliardy za televizní čas nebo za stránky velikosti A3 v hlavních denících a raději investovaly peníze jiným způsobem. Jedinou možností, jak se této "masáži" vyhnout, je zavřít se v nějaké jeskyni a žít jako poustevník...

Kategorie: